Audyt SEO jako krok do optymalizacji strony internetowej

Należy pozostawić po sobie „ślad” w świecie wirtualnym, aby być pewnym tego, że potencjalne grono klientów będzie wiedziało o istnieniu danej marki. Co więcej, należy zainwestować w skuteczną kampanię marketingową w internecie, aby być pewnym tego, że konsumenci nie tylko zauważą daną markę, ale również będą chcieli skorzystać z jej usług. Jednym z elementów takiej kampanii jest audyt SEO, który będzie odnosił się bezpośrednio do działania strony internetowej danej firmy.

Rodzaje audytów SEO

Do wyboru są trzy podstawowe rodzaje audytów:

  • manualny – jak sama nazwa wskazuje, wykonywany jest ręcznie. To ten rodzaj kontroli, który pochłania ogromną ilość pieniędzy ze względu na szczegółowość prac, jakie wykonuje się przy udziale siły rąk.
  • automatyczny – bazuje on na narzędziach, które pozwalają na sprawdzenie wiele parametrów technicznych strony. Można pozwolić, aby działania były wykonywane automatycznie, samodzielnie. Trzeba jednak zdać sobie sprawę z tego, że potrzebny będzie czynnik ludzki do tego, aby mógł on zinterpretować uzyskane wyniki.
  • manualno-automatyczny – połączenie dwóch poprzednich audytów w jedno. Najkorzystniejsze rozwiązanie do tego, aby sprawdzić działania strony internetowej. Nie trzeba będzie wszystkiego wykonywać ręcznie, ale przy pomocy specjalnie do tego dedykowanych narzędzi.

Obszary wykonywanego audytu

Bardzo ważna kwestia odnosząca się do tego, jak kontrola poszczególnych obszarów. W ten sposób audyty SEO dzieli się na:

  • on-site – kontrola, która odnosi się do tego, jak zbudowana jest dana strona internetowa. Sprawdzana jest tutaj chociażby architektura danej strony, jak również inne kwestie techniczne, jakie odnoszą się np. do jakości treści zamieszczanych na witrynie.
  • off-site – kwestie odnoszące się nie bezpośrednio do strony, ale do budowania jej autorytety w świecie wirtualnym.
  • konkurencji – jak sama nazwa wskazuje, odnosi się on do tego, jak działa konkurencja. Analizowane są tu poszczególne elementy, które mogą sprawić, że dana strona będzie w stanie wyprzedzić konkurencję.
  • jakości contentu – sprawdzane są takie elementy, jak struktura, zawartość, długość, jak również zagęszczenie słów kluczowych. Ważne jest wykrycie ewentualnych duplikatów, które mogą niekorzystnie wpłynąć na odbiór przez algorytmy Google.
  • podstawowych wskaźników internetowych (Core Web Vitals) – Google ma to do siebie, że narzuca pewne podstawowe wskaźniki, jakie powinny zostać dopasowane na każdej stronie internetowej, bez względu na to, z jaką witryną ma się tak naprawdę do czynienia.
  • słów kluczowych – odpowiednich nie tylko dla danej branży, ale również dla danego miasta. Tym bardziej łatwiej będzie odnaleźć stronę w wyszukiwarkach. Istnieją różne słowa kluczowe, jakie powinny zostać umieszczone w poszczególnych fragmentach na witrynie. Z drugiej strony, nie ma jednak co przesadzać z ich ilością i wielokrotnym powtarzaniem po sobie.
  • renderowania JavaScript – kontrola tego, czy odbywa się prawidłowe renderowanie danej strony przez boty wyszukiwarek.

Comments are closed.

Our Services

Worpress

Lorem ipsum dolor amet consectetur adipiscing elit. Nunc mi dui placerat eu faucibus vel, efficitur quis magna. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada.

Read More

Web Design

Lorem ipsum dolor amet consectetur adipiscing elit. Nunc mi dui placerat eu faucibus vel, efficitur quis magna. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada.

Read More

Ecommerce

Lorem ipsum dolor amet consectetur adipiscing elit. Nunc mi dui placerat eu faucibus vel, efficitur quis magna. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada.

Brand Now

SEO

Lorem ipsum dolor amet consectetur adipiscing elit. Nunc mi dui placerat eu faucibus vel, efficitur quis magna. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada.

Read More

Our Team

zahera

Zahera

(HR)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vel tempor sem. Vestibulum suscipit faucibus sem ut porta. Integer ut justo euismod, auctor turpis et

Alex

Alex

(CEO)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vel tempor sem. Vestibulum suscipit faucibus sem ut porta. Integer ut justo euismod, auctor turpis et

Alex

Sara

(CCO)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vel tempor sem. Vestibulum suscipit faucibus sem ut porta. Integer ut justo euismod, auctor turpis et

Mark

Mark

(Manager)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vel tempor sem. Vestibulum suscipit faucibus sem ut porta. Integer ut justo euismod, auctor turpis et

Testimonials

  • Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit,
    Safira
    (Quia, CEO)
  • At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga.
    Alana
    (Wirate, PA)
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
    Sara
    (Yahoo, Manager)

Our Partners